Jak otestovat vykon WWW serveru

Vlach Vladimir vlach na brn.czn.cz
Čtvrtek Únor 12 13:40:06 CET 1998

Potreboval bych otestovat vykon meho www serveru apache. Jedna se mi hlavne
o maximalni pocet klientu, ktery mam povolit a optimalizivat vybery z
databaze pres scripty.
Napadno mne pouzit wget ale je to trochu neohrabane :(.
Zajimalo by mne jak se zvysi vykon s pridanim pameti resp. procesoru.
Dejte mi prosim tip na nejaky dobre free programek.
Dekuji
--
- Palackeho trida 134                                -