Jak otestovat vykon WWW serveru

Čtvrtek Únor 12 15:35:29 CET 1998

On Thu, 12 Feb 1998, Vlach Vladimir wrote:

> Potreboval bych otestovat vykon meho www serveru apache. Jedna se mi hlavne
> o maximalni pocet klientu, ktery mam povolit a optimalizivat vybery z
> databaze pres scripty.
Tim se rozumi, ze je treba umele a automatizovane generovat nejakou zatez?

> Napadno mne pouzit wget ale je to trochu neohrabane :(.
No je to trochu kanon na vrabce.

> Dejte mi prosim tip na nejaky dobre free programek.
netcat, netpipes (nebo jak se to jmenuje)
S trochou nasili i squidovsky "client" (i kdyz ten je urcen na jine veci).
Nemluve o tom, ze neni tezke neco takoveho naprogramovat rucne (treba
v Perlu). Zalezitost tak na deset minut.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]