Apache

Pátek Únor 13 09:22:42 CET 1998

On Fri, Feb 13, 1998 at 09:16:12AM +0100, Jarda Fikker wrote:
	Dobry den,
> se mi pri pristupu na stranky z CD zobrazi v prohlizeci zdrojovy kod
> stranek, misto jejich korektniho zobbrazeni. Neverim tomu, ze Apache
> nedokaze zobrazit stranky korektne. Nemuze byt problem, ze stranky maji
jen tak pro upresneni - Apache nezobrazuje stranky, pouze je posila pres sit
a pridava informace, o tom, co si mysli, ze obsahuji.
> priponu htm misto html?
zkontrolujte mime.conf u Apache. Mela by tam byt radka
text/html	html htm
pokud tam to htm chybi, Apach si mysli, ze je to obycejny textovy dokument.
Prohlizec ho pak zobrazi jako text, ne jako HTML stranku.
	Petr