Apache

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Pátek Únor 13 09:23:26 CET 1998

> Mam nainstalovan Linux RedHat 5 vcetne web serveru Apache a mam nasledujici
> problem. Jako root adresar web serveru je /home/http. Potreboval bych ale
> aby i CD-ROM byl dostupny prostrednictvim web serveru. Ten mam namountovan
> na /mnt/cdrom. Pokud vytvorim v adresari /home/httpd link na ten CD-ROM, tak
> se mi pri pristupu na stranky z CD zobrazi v prohlizeci zdrojovy kod
> stranek, misto jejich korektniho zobbrazeni. Neverim tomu, ze Apache
> nedokaze zobrazit stranky korektne. Nemuze byt problem, ze stranky maji
> priponu htm misto html?

> [...]
a) lepsi nez symbolicky link by asi bylo dat do srm.conf direktivu:

Alias /cdrom/ /mnt/cdrom/

cimz se jako http://www.vaseurl.cz/cdrom/ objevi cdcko

b) htm pripona se musi povil nastavenim prislusneho MIME typu v souboru
mime.types

John Popelnik
John Popelnik, spravce serveru eniac.gvid.cz a sef ITV ;-)
e-mail: popelnik na gvid.cz              tel. (05) 46 211 083