Apache a kompilace

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Pátek Únor 13 11:16:23 CET 1998

> [...]
> ions.o mod_userdir.o modules/proxy/libproxy.a mod_alias.o mod_rewrite.o
> mod_acce
> ss.o mod_auth.o mod_auth_anon.o mod_auth_db.o mod_auth_dbm.o mod_digest.o
> mod_ex
> pires.o mod_headers.o mod_usertrack.o modules/example/mod_example.o
> mod_browser.
> o regex/libregex.a -ldb -ldbm
> ld: cannot open -ldbm: No such file or directory
> make: *** [httpd] Error 1
> ----- End ------
>
> Chapu to jako by -ldbm bral jako zdrojovy soubor a ne parametr. Dekuji za
Toto me take potkalo. A pozdeji pri prekladu SSL jeste i u gdbm

Problem je v tom, ze v Linuxu 2.0.30 je libdbm.a a libgdbm.a nejaka vadna a
je treba, aby se pouzila jeji dynamicka verze libdbm.so.*

Tomu napomuze nastavit cestu -L/lib do Makefile pred direktivu -ldbm

Druhou cestou je udelat si namisto statickych knihoven symbolicke linky na
dynamicke a ty uz fungovaly.

> --
> - Palackeho trida 134                                -
> - Brno 612 00                                        -
> - Czech republic                                     -
> - http://www.pohoda.cz/vlach/                        -
> - mailto:vlach na brn.czn.cz                            -

John Popelnik, spravce serveru eniac.gvid.cz a sef ITV ;-)
e-mail: popelnik na gvid.cz              tel. (05) 46 211 083