Apache a kompilace

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Únor 13 12:28:28 CET 1998

Zdravim,

> o regex/libregex.a -ldb -ldbm
> ld: cannot open -ldbm: No such file or directory
> make: *** [httpd] Error 1
> ----- End ------
>
> Chapu to jako by -ldbm bral jako zdrojovy soubor a ne parametr. Dekuji za
> radu.

tak to jsem taky nedavno resil.
Stacilo mi odradit nasledujici moduly v souboru Configuration a uz tu
knihovnu nechce.

# Module db_auth_module      mod_auth_db.o
# Module dbm_auth_module     mod_auth_dbm.o

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin