Problem pocesteni X-u v RH 5.0

Michal Kvasnicka qasar na econ.muni.cz
Pátek Únor 13 12:00:10 CET 1998

Jan Kasprzak wrote:

> Michal Kvasnicka pise:
> :
> : Aplikace jako napr. xterm mi pri spusteni vypisuji nasledujici chybovou
> : hlasku:
> :                 I18N: locale not supported by setlocale, locale
> : unchanged
> : Co to znamena? Co mam spravit? Predpokladam, ze jsem postupoval podle
> : navodu.
> : 2) nainstaloval jsem  XKB-cz-X11R6.3-libc6.tar.gz a prislusne promenne
> :     (LANG a XkbKeymap "xfree86(<mapa klávesnice>)" v
> : /etc/X11/XF86Config)

> [...]

No jo, jenze v README k tomu XKB se pise, ze mam nastavit LANG=cz;
a je to divne -- kdyz to nastavim na `cs', tak se mi pocesti KDE (prestoze je
to KDE k predchozi verzi 4.2). Zato mi  v Netscapu jede backslash jako delete
a ScrollLock (ani Shift+Shift) neprepina ceskou klavesnici. Taky to ale
nevypisuje
tu chybu
:                 I18N: locale not supported by setlocale, locale
Ale klavesnice se vubec neprepina.

Na druhou stranu, kdyz to nastavim na `cz', tak Shift+Shift klavesnici prepina,
ale
ona moc nefunguje -- jedina ceska pismenka, ktera se v nxtermu objevi, jsou po
stisku diakriticke carky (=) a samohlasky. Jinak se nevypise nic. Navic to pri
spusteni aplikace vypisuje tu chybu viz vyse.

Co s tim? Uz si skoro zoufam.

S diky za dalsi rady
    Michal Kvasnicka

--