Problem pocesteni X-u v RH 5.0

Pavel Krbec jun. krbecjun na dec59.ruk.cuni.cz
Neděle Únor 15 22:06:15 CET 1998

Dobry den,
obavam se, moje pocesteni redhatu podle navodu na
http://www.linux.cz/rh50cz-howto.txt sice chodi trochu lepe nez zde
popisovan problemy, ale neco tam prece jen hapruje. V Netscapim editoru
Netscape(R) Communicator 4.04 ceskou klavesnici zapnout nedokazu. V xtermu
je OK. V xeditu je OK take. xpaint pri pouziti ceske klavesnice a ceskych
obcas padne. Co je ale krize - ze mi nefunguji veci z Tk toolkitu. Jde o Tk
davane s RedHatem 5.0 tj. tk8.0 . Jakmile dam cestinu pryc zas to chodi....
Mimochodem v tom navodu na http://www.linux.cz/rh50cz-howto.txt je chyba ma
tam byt "export LANG=cs" .
Moje otazky :

1) Rozchodil jste nekdo cestinu (klavesy)  v tom vyse zminovanem netscapu ?
2) Cestina a Tk8.0 ????
3) Pri startu iXu mi to s cestinou z http://www.linux.cz/rh50cz-howto.txt
pise
Error>  "Identifier "AltGr" of type int is unknown
Error>  The symbol interpretation virtualModifier field must be a virtual
modifier
> Ignoring illegal assignment in Mode_switch AnyOfOrNone(all)
> Errors from xkbcomp are not fatal to the X server
Cestina mi ale i stouto hlaskou chodi tak jak jsem popsal.

Nashle a at tu cestinu nejak vyresime

Pavel Krbec jun.