tkined + scotty + tcl + tk

Radim Kubacki radim.kubacki na vitkovice.cz
Pondělí Únor 16 11:35:56 CET 1998

Libor Pechacek wrote:

> Citim potrebu zminit, ze tato rada je podle me (coz nic neznamena) k
> nicemu. Tool ip_monitor je provaden interperetem scotty (Tcl + IP veci) a
> ne wish (Tk).
>
> Netvrdim, ze TK neni nadmnozinou Tcl.  Rikam, ze Scotty prunik Tk je Tcl
> 'a zaroven' bell(n) neni prvkem Tcl.
>
> Tedy `man n bell` je rada ktera s danym problemem nejspis moc nepohne.
>
> Ma-li nekdo jiny nazor, rad si jej prectu.

Tk je skutecne nadstavba nad Tcl, pokud interpret scotty veci z Tk
nezna, co takhle zkusit pridat k tomu hakovani

package require Tk

,pripadne jeste s pozadovanou verzi Tk (asi 8.0) a pak pouzit bell?

Radim
--
     Radim Kubacki
     e-mail: radim.kubacki na vitkovice.cz