Casova zona X nektere programy v RH5.0...

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Únor 16 11:03:53 CET 1998

Hi,
	mam na svem stroji nastavenu casovou zonu CET
(tj. ln -s /usr/share/zoneinfo/Europe/Prague /etc/localtime)
Zaroven mi na systemu bezi xntpd pro synchronizaci casu a mrtg + squid.
Dokud jsem mel RH-4.2 tak jsem si nemohl na cinnost techto programu
stezovat, avsak po upgrade na RH-5.0 zjistuji ze je mrtg a squid o hodinu
pozadu nez je skutecny cas na systemu.
Dival jsem se do biosu, tam mam cas v pohode .... zkratka zkousel jsem kde
co, ale jedineho rozumneho vysledku jsem dosahl nastavenim casove zony na
GMT+0 cimz jsem sice ukecal squid a mrtg k tomu aby akceptovali spravny cas,
ale xntpd odmita synchronizovat.
Setkali jste se nekdo s timto problemem? Poradite mi jak to vyresit?

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---