pocet procesu

Pavel Kolesnikov koles na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 16 14:16:50 CET 1998

Dobry den,

mam jeden WWW server (apache 1.3b3, linux 2.0.33, redhat 5.0), ktery
je natolik vytizeny, ze mu casto nestaci ani 255 httpd procesu, aby
obslouzil vsechny dotazy. Zkusil jsem proto prelozit jadro s patchem
pro vic file deskriptoru (http://www.linuxhq.com/patch/20-p0474.html)
a nasypal prislusna ciselka do /proc/sys/kernel/ podle prilozeneho
textu.

Ted se sice ve spicce pocet httpdu bez problemu pres 256 prehoupne,
ale v pripade, ze zrovna potrebuju spustit dalsi program pod userem
nobody, dostanu stejne jako drive hlasku o tom, ze
"-sh: fork: Resource temporarily unavailable".

Neresil jste nahodou nekdo nekdy podobny problem, pripadne neznate
jiny zpusob, co musim udelat proto, aby mi mohl pod jednim uid bezet
dostatecne mnoho procesu (rozhodne >256)?

Diky,

  Pavel