pocet procesu

Peter Stibrany cipso na ganga.gjh.schools.sk
Pondělí Únor 16 14:37:07 CET 1998

On Mon, 16 Feb 1998, Pavel Kolesnikov wrote:

> Dobry den,
>
> Neresil jste nahodou nekdo nekdy podobny problem, pripadne neznate
> jiny zpusob, co musim udelat proto, aby mi mohl pod jednim uid bezet
> dostatecne mnoho procesu (rozhodne >256)?

V kerneli je subor ./include/linux/tasks.h, kde je zadefinovany maximalny
pocet beziacich procesov (NR_TASKS, zvycajne 512) a potom max. pocet
procesov pre uzivatela (MAX_TASKS_PER_USER). Tato druha hodnota byva
nastavena ako celkovy pocet procesov/2, co je 256. Mozte to skusit zmenit
na inu hodnoty, len to zase neprezente.

> Diky,
>
>   Pavel

Peter -Cipso- Stibrany