Casova zona X nektere programy v RH5.0...

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 16 14:38:43 CET 1998

On Mon, 16 Feb 1998, Michal Hucik wrote:

> Hi,
> 	mam na svem stroji nastavenu casovou zonu CET
> (tj. ln -s /usr/share/zoneinfo/Europe/Prague /etc/localtime)
> Zaroven mi na systemu bezi xntpd pro synchronizaci casu a mrtg + squid.
> Dokud jsem mel RH-4.2 tak jsem si nemohl na cinnost techto programu

Upgradoval si aj tie programy? glibc ma subory pre casovu zonu ulozene inde
ako libc. A moja skusenost je taka, ze nie vsetky programy beru ohlad na
/etc/localtime. A ak nenajdu nastavenu casovu zonu, tak predpokladaju GMT.

Pokial pouzivaju libc, tak ich skus prekompilovat alebo
ln -s /etc/localtime /usr/lib/zoneinfo/localtime

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones