Casova zona X nektere programy v RH5.0...

Petr Linke petr na novicom.cz
Pondělí Únor 16 14:27:19 CET 1998

On Mon, 16 Feb 1998, Michal Hucik wrote:

> Hi,
> 	mam na svem stroji nastavenu casovou zonu CET
> (tj. ln -s /usr/share/zoneinfo/Europe/Prague /etc/localtime)
> Zaroven mi na systemu bezi xntpd pro synchronizaci casu a mrtg + squid.
> Dokud jsem mel RH-4.2 tak jsem si nemohl na cinnost techto programu
> stezovat, avsak po upgrade na RH-5.0 zjistuji ze je mrtg a squid o hodinu
> pozadu nez je skutecny cas na systemu.
> Dival jsem se do biosu, tam mam cas v pohode .... zkratka zkousel jsem kde
> co, ale jedineho rozumneho vysledku jsem dosahl nastavenim casove zony na
> [...]

Nenastavil jste si nahodou pri instalaci, ze Vase HW hodiny na pocitaci
jsou nastaveny na jiny cas nez je lokalni - napr. na GMT ?

S pozdravem Petr Linke

Petr Linke			tel.:    +420-2-6970652
Novicom s.r.o.			FAX:     +420-2-6971062
Prague, Czech republic	        E-mail: petr na novicom.cz