Anketa: Format Linuxovych novin

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 16 15:31:00 CET 1998

On 16 Feb 98 at 15:14, Petr Kolar wrote:

>    Neni. Ja mam presne stejny problem. Sice nechapu, proc se nas
> postovni pocitac bavi s relay.fi.muni.cz misto s relay.muni.cz, jak by
> mel podle MX zaznamu pro linux.cz, ale spis to bude problem v Brne.

Uz jsem to jednou rikal, ale neva. Je to typicka ukazka upgrade na redhat
5.0, sice to neni nikde napsane, ale sendmail je v rh5 predkonfigurovan
tak, ze nedovoluje relaying. Musite to povolit v /etc/mail/relay_allow
vypsanim stroju, pro ktere delate relay, nebo zrusit cele pravidlo v
sendmail.cf

zdraviim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril ji tak jak ji panbuh stvoril.
    A stal se ateistou.