CD-sko s dlouhejma nazvama

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Pondělí Únor 16 16:13:43 CET 1998

Dobry den,

On 28 Jan 1998 20:44:04 +0100, KLOZ Vladimir <v.kloz na sh.cvut.cz> wrote:
>muze mi nekdo poradit jak vyrobit CD s dlouhyma nazvama?
>Vim ze se v adresarich vytvari soubory trans.tbl, ale nevim jak se
>vytvari.
Pokud chcete dlouhe nazvy v Unixove RockRidge, tak tam dejte
$ mkisofs -r -T ...
              ^---- generuje TRANS.TBL
           ^------- generuje dlouha jmena pro Unix (Rock Ridge)
Pro dlouha jmena, ktera znaji Windows (standard "Joliet") je nutne
pouzit programek "mkhybrid" misto "mkisofs" s volbou -j.
Je na nem odkaz nekde na domaci strance sunsite...

Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz