ntfs patch

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Únor 17 12:21:05 CET 1998

> zkusil jsem nainstalovat NTFS driver M. Loewise.
> Kdyz jsem dal linux20/patch < patch
> Dostal jsem takovouhle odpoved:
>
> Hmm...  Looks like a unified diff to me...
> The text leading up to this was:

A je vubec potreba patchovat jadro? Nedavno jsem zkousel
ntfs-970312, prelozil jsem ho jako modul a pouzil ve svem 2.0.31, aniz
bych musel neco menit.

Modul fungoval, ale je v nem asi nejaky memory leak, po nejake dobe mi
vyzral vsech 32MB pameti - coz tolik nevadilo, pouzil jsem ho jen na
zachranu dat z poskozeneho disku, na ktery se NT vubec nechytaly.

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
**Zlom DES pro slavu vlasti!** http://users.lantanet.cz/~kubitovi/marek/
                               work: marek na corpus.cz