Podivne chovani taru

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Únor 18 09:07:35 CET 1998

On 17 Feb 98 at 20:16, Miroslav Vancl <linux na muni.cz> wrote:
> Oba archivy (originalni a nove vytvoreny) se lisi (i po unzipu) avsak ne
> delkou. Dokaze mi nekdo tohle chovani vysvetlit ?

   Mohou se lisit pra'vy. Pokud pri rozbalovani nepouzijete volbu p,
tar nastavuje prava podle umask a nikoli podle puvodniho obsahu archivu.
Chcete-li overit, ze jinak je obsah stejny, nezbyva, nez archiv znovu
rozbalit a vysledek porovnat. Take komprese muze byt ruzne ucinna, podle
parametru gzipu (nevim, jestli je mozne to ovlivnit pri tar zcf).

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-5352-371   Fax: +420-48-5352-229