NFS is not responding pri kopirovani

mao obr na nri.cz
Středa Únor 18 09:54:15 CET 1998

Zdravim!

	tohle se mi nedeje na Linuxu ale na HP-UX.
mam nasledujici problem: Pripojil jsem externe pres
SCSI-2 k pracovni stanici 4GB Seagate disk. vytvoril jem na nem
filesystem zkontroloval fsck a pokusil se na nej kopirovat
vsechno dopadlo ok. Nedavno jsem na nej ale kopiroval pres
NFS neco pres 1GB souboru a najednou se mi onjevila hlaska:
NFS not responding trying again
potom se tam napsalo "ok" jako ze je vsechno v poradku
to se nekolikrat opakovalo a po kopirovani jsem se mrknul na
data a byly ok. Jeste jedna vec na tom ze kteryho jsem to
kopiroval je HP-UX 9 a na tom kam je HP-UX 10.20.

vsecho je v "poradku" kopiruje to bez chyby, ale radsi bych
vedel co to znamena.

mao