Podivne chovani taru

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Únor 18 09:13:26 CET 1998

Miroslav Vancl wrote:

> Pri rozbalovani 'tar -xzvf samba-1_9_18p2.tgz' jsem si vsiml podivnych
> zastavek pri vypisu zpracovanych souboru. Cely archiv (5M unzip) se
> rozbaloval asi 80 sekund 'po priskocich' mezi nimiz byly mnohasekundove
> pauzy. To mne docela sokovalo, protoze jsem to delal na velmi vykonnem a
> naprosto nezatizenem serveru (na obyc. PC se jedna o sekundy). Sel jsem
> po tom a zjistil, ze to dela i po predchozim unzipu.
> Pak jsem udelal z rozbaleneho stromu novy archiv:
> tar -czvf samba.tgz ./samba-1.9.18p2/
> a k memu udivu nasledujici rozbaleni probehlo bleskove rychle.
> [...]
                       ^^^^^ To je ono
U cerstve instalovanyho RH 5.0 je to snad pravidlo, da se o tom docist
na www.redhat.com, je potreba upgradovat balik initscripts. Zkoumal jsem
ktera cast by na to mohla mit vliv a zda se, ze pomohl upgrade
/etc/rc.d/rc.sysinit. Udelal jsem si diff proti starymu, chvili do toho
cucel, ale konkretni pricinu jsem neobjevil. Dost mi to nejde do hlavy,
nevite nekdo cim _presne_ je to zpusobeny?
                                            Tom