Podivne chovani taru

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Úterý Únor 17 19:55:21 CET 1998

Pri rozbalovani 'tar -xzvf samba-1_9_18p2.tgz' jsem si vsiml podivnych
zastavek pri vypisu zpracovanych souboru. Cely archiv (5M unzip) se
rozbaloval asi 80 sekund 'po priskocich' mezi nimiz byly mnohasekundove
pauzy. To mne docela sokovalo, protoze jsem to delal na velmi vykonnem a
naprosto nezatizenem serveru (na obyc. PC se jedna o sekundy). Sel jsem
po tom a zjistil, ze to dela i po predchozim unzipu.
Pak jsem udelal z rozbaleneho stromu novy archiv:
tar -czvf samba.tgz ./samba-1.9.18p2/
a k memu udivu nasledujici rozbaleni probehlo bleskove rychle.
Oba archivy (originalni a nove vytvoreny) se lisi (i po unzipu) avsak ne
delkou. Dokaze mi nekdo tohle chovani vysvetlit ?

Mam nove instalovanu RH5.0, tar --version da "tar (GNU tar) 1.12".

--
| Miroslav Vancl, oper. sys. admin.        SETUZA a.s.           |