Problem s konfiguraci snmpd z cmu-snmp

Vladimir Klejch kleo na iris.mendelu.cz
Středa Únor 18 10:25:29 CET 1998

On Wed, 18 Feb 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Zvlastni... mne se to chova uplne stejne.
> A snmpwalk vraci prave a pouze system.sysContact.0 z /etc/snmpd.conf.
> Jestli to nebude mit na svedomi tohle:
>
> # Red Hat Special Define for Limited Access.
> view    rest            .1.3.6.1.2.1.1.4        included
> ..
> community public        rest    -
>
> jak tak na to koukam, tak ten oid je presne system.sysContact
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

Zdravim

Jo to je presne ono
muzes tam dat
view    rest            .1.3.6.1 	       included
a pak to bude bezny nastaveni a uvidis to co potrebujes

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...