Problem s konfiguraci snmpd z cmu-snmp

Středa Únor 18 12:57:08 CET 1998

kleo na iris.mendelu.cz (Vladimir Klejch) writes:

> muzes tam dat
> view    rest            .1.3.6.1 	       included
> a pak to bude bezny nastaveni a uvidis to co potrebujes

Funguje to. Diky tomu jsem konecne pochopil, co vlastne ten
konfiguracni soubor obsahuje :-)

Nakonec jsem to udelal tak, ze jsem komunite "public" umoznil prohlizet
"xmini".

#         commName      readV   writeV
#
#community public       rest    -
community public        xmini   -

Nicmene jsem mile prekvapen moznostmi snmp agenta (snmpd) z
ucd-snmp-3.3.1: zjistuje, zda bezi procesy specifikovane v
konfiguracnim souboru, umi spoustet skripty a vystup vracet pres SNMP,
umi kontrolovat zaplnenost disku, ... Je podstatne rozsiritelnejsi nez
snmpd z cmu-snmp.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR