MS-CHAP?

Hanus Adler had na pdas.cz
Středa Únor 18 17:39:17 CET 1998

On 17 Feb 1998 15:02:18 +0100, Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
>	prisel za mnou kolega s problemem: jsou pripojeni na ISP, jehoz
>dial-upove linky obsluhuje nejaky NT server, ktery vyzaduje autentikaci
>pres MS-CHAP (ano, moje prvni rada byla pripojit se na rozumneho ISP).

taky jsem to nedavno zkousel, pouzil jsem ppp-2.2.0f-3 z distribuce
redhatu a nic jsem nekompiloval a chodilo to; jen mi chvili trvalo, nez
jsem prisel na tvar souboru chap-secrets:

----------<cut here>---------
# Secrets for authentication using CHAP
# client        server  secret                  IP addresses
uzivatel        *       heslo

misto hvezdicky muze byt i jmeno serveru, ale pokud se pripojujete na
jediny server, je to ok.

heslo musi byt cleartext.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.