MS-CHAP?

Pavel Krbec jun. krbecjun na dec59.ruk.cuni.cz
Pondělí Únor 23 12:23:25 CET 1998

Jan Kasprzak (kas na informatics.muni.cz) wrote:
: Pavel Krbec jun. pise:
: : Jan Kasprzak (kas na informatics.muni.cz) wrote:
: :
: : : 	prisel za mnou kolega s problemem: jsou pripojeni na ISP, jehoz
: : : dial-upove linky obsluhuje nejaky NT server, ktery vyzaduje autentikaci
: : : pres MS-CHAP
: [...]
: : dulezite je to spojeni uvtuk\\mujlogin
: : uvtuk je moje domena co ty NTycka chteji slyset. bohuzel ji chteji slyset
: : jako soucast loginu takhle debilne oddelenou lomitkem.

: 	Neco takoveho jsem si myslel na zaklade cetby README.MSCHAP80.
: Ale jak mam zjistit tu vzdalenou domenu, kdyz ji klient pod W95 nevyzaduje?
: -Yenya
No u me to teda ty win95 vyzaduji. Je to vyplnene v Okne Sit. Zalozka
Identifikace. Pole  Pracovni skupina. Tam je u me uvtuk. Kdyz to tam nebylo
tak to myslim nechodilo.....
Pak je to jeste vyplneny v okne klient "site Microsoft vlastnosti" v poli
domena windows NT.
Z linuxu to chodi tak jak jsem jiz popsal.....

Pavel Krbec

P.S. Bohuzel mam v tech win95 trochu hokej, ale snad to pomohlo