ntfs patch + ext2 v MS NT

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 19 08:21:50 CET 1998

Dobry den,

Podle mne neni potreba.

> hi.
>   A dari se pri startu systemu namountovat NTFS partition a pristupovat k ni
> bezne pres ls, cp, apod.?
>   A jeste jedna vec, odvazil se nekdo zapisovat na NTFS ? Pry uz by to melo
> fungovat, ale nemel jsem tu odvahu to zkusit :-)

Mne se to mountuje read-only, at nastavuju v fstab unmask na cokoli.
Ale zatim jsem necetl dokumentaci, tak vlastne nevim.

> Pavel Krecan, CVUT FEL Praha,Strahov 8/509, mailto:P.Krecan na sh.cvut.cz

Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevi o programu pro opacny pripad, tj.
zpristupneni ext2 v MS NT (aby se to pripojilo do explorera, ne pomoci
externich programu). Vcera jsem prohledaval Internet a nasel jsem pouze pro
verzi 95, ktera se mi nepodarila rozchodit. Je fakt, ze jsem se o to snazil
pouze pul hodiny a neslo mi to. Jak je videt, jsem rozmazlenej Linuxem, kde
se vse povede napoprve, v nejhorsim pripade napodruhe a to behem 10 minut. :-)

V pripade, ze nic takoveho neni, zajimaly by mne odpovedi na tyto otazky:

a) je to k necemu ? (hodilo by se to nekomu ?) (prinejmensim mne)
b) da se odhadnout narocnost naprogramovani ?
c) daly by se pouzit zdrojaky z kernelu ?
d) existuji nekde ucelenejsi popisy formatu ext2 nez je ve zdrojacich
kernelu ? (radsi ctu dokumentaci nez po nekom louskam zdrojak)

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.