Ext2 v NT (Was: Re: ntfs patch + ext2 v MS NT)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Únor 19 13:52:49 CET 1998

   Datum: ctvrtek, 19.unora 1998 08:22:46 +0100 (MET)
   Odesilatel: Michal Polak <mpolak na informatics.muni.cz>

Preji prijemny slunecny den,

   > Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevi o programu pro opacny pripad, tj.
   > zpristupneni ext2 v MS NT (aby se to pripojilo do explorera, ne pomoci

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/utils/dos/ext2nt.lsm

   > a) je to k necemu ? (hodilo by se to nekomu ?) (prinejmensim mne)

Ano je to k necemu za predpokladu, ze k necemu mas Microsoft Windows
NT...

   > d) existuji nekde ucelenejsi popisy formatu ext2 nez je ve zdrojacich
   > kernelu ? (radsi ctu dokumentaci nez po nekom louskam zdrojak)

Ano, existuji prednasky Remy Carda, Stephena Tweediho a existuje i
jakysi text, jeho autorem je Dominic Dubeau (omlouvam se mu, protoze
jsem na 100% zkomolil jeho jmeno). Vsechny mam vytisteny, v pripade
zajmu mohu zapujcit (pokud si pro ne prijedes...) Ale stejne nejlepsi
bude cist zdrojaky, protoze _tam je vse_.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz