sit, cdrom a zvukovka

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pátek Únor 20 16:47:55 CET 1998

On Thu, 19 Feb 1998 Mach.Petr/4160/EDU na edu1.ccmail.x400.cez.cz wrote:

>      Nejhorsi jsem si nechal nakonec. Mam doma sit ze dvou pocitacu, na tom
>      mym bych chtel mit samozrejme Linux, bracha tam ma Win95, pozdeji asi
>      WinNT. Chtel bych, abysme mohli navzajem pristupovat ke svym diskum.
>      On navic k me tiskarne. Dale mam modem a pristup do Internetu a chci
>      aby v pripade ze se k nemu pripojim, se pres Linux k nemu dostal i on.
>      Ted nam to funguje pres WinProxy a predpokladam ze v Linuxu to pujde
>      taky zaridit. Mohli byste mi prosim poradit co vsechno proto musim
>      udelat? Ja uz se pak sam zkusim dozvedet jak. Zatim akorat vim, ze se
> [...]

   No na sdileni disku a tiskaren bych pouzil sambu (lze nait na ftp,
treba pomoci Parkera http://parker.vslib.cz/Parker/Netscape/parker.shtml).
Win95 je pak ale treba nakonfigurovat na TCP/IP. Jak nastavit TCP/IP na
Linuxu lze najit v NET-3-HOWTO.

					Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *