PIIX4: not 100% native mode: will probe irqs later

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Únor 22 10:30:05 CET 1998

Zdravim,

> Zhruba od verze jadra 2.1.75 mi to pri bootu pise hlasku
>
>   PIIX4: not 100% native mode: will probe irqs later
>
> (zhruba do verze 2.1.77 mi to kratce pote zatuhlo). Nevite
> nekdo, co si pod tim mam predstavit? Je to neco, co bych mohl
> napravit sam nebo je to chyba radice? Deska je FIC PT2007
> s chipsetem Intel TX (procesor K6/166), disky jsou Western
> Digital 3.1GB Ultra DMA a 1.2GB obycejny.

   Tato hlaska je pouze informativni -- kernel pouze upozornuje, ze PCI IDE
controller nema zcela standardni interface (coz je u PCI IDE radicu naprosto bezna
zalezitost), a proto ze mu nehodla verit ohledne cisla IRQ a radeji si to sam
pozdeji zjisti autoprobingem.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"return(ENOTOBACCO); /* Read on an empty pipe */"