PIIX4: not 100% native mode: will probe irqs later

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Neděle Únor 22 13:14:14 CET 1998

Ahoj!

> Zhruba od verze jadra 2.1.75 mi to pri bootu pise hlasku
>
>   PIIX4: not 100% native mode: will probe irqs later
>
> (zhruba do verze 2.1.77 mi to kratce pote zatuhlo). Nevite
> nekdo, co si pod tim mam predstavit? Je to neco, co bych mohl
> napravit sam nebo je to chyba radice? Deska je FIC PT2007
> s chipsetem Intel TX (procesor K6/166), disky jsou Western

Ja myslel ze PT2007 ma via chipset (hledani dokumentace, nalezeni
dokumentace) ano, ma! Ta hlaska by mela byt neskodna.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).