zase jednou o (xx)gdb

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Neděle Únor 22 21:06:16 CET 1998

Ahoj vsichni,

 tak jsem zrovna smazal/precetl svych 236 mailu za uplynuly tyden a videl
jsem, ze se rozbehla malinka diskuse o programmingu.

 TAKZE :

 jiz nejakou dobu me trapi nasledujici problem :

   mejme soubor jmenem soubor.cc ve kterem je nadefinovana spousta funkci
spolecne s nekolika globalnimi promennymi (long record_number apodobne) a
mejme druhy soubor zvici jmena hlavni.cc, ve kterem jsou vyuzivany funkce
ze souboru soubor.cc a taky jsou tam nadef. externi promenne primarne def
v soubor.cc.

   problem je tento, chci-li debugovat, tak to debuguje, odkazu-li se na
jakoukoliv promennou v souboru hlavni.cc, tak to na mne vybehne s hlaskou,
ve ktere se pravi, ze zadna takova promenna v danem kontextu neexistuje !!

Co to je ?!?!

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "