CSTOOLS-0.19 bez velkych PISMEN

Roman Pastierik barta na uvt.uniag.sk
Neděle Únor 22 19:26:38 CET 1998

Dobry den,

naistaloval som si balik CSTOOLS - 0.19, a podarilo sa mi rozchodit
diakritiku na konzole.
Tam chodi vsetko tak ako ma. Potom som sa pokusil to urobit a pre
XFree86. XTerm zobrazuje vsetky
znaky v poriadku, tak isto aj znaky malej abecedy mozem pisat s
diakritikou, problem nastava, ked
chcem napisat s diakritikou  VELKE PISMENA. Cez mrtvu klavesu = sa mi
namiesto velkych
pismen pisu male s diakritikou. Ked prepnem na cesku klavesnicu
(slovenska mi v XFree nechodila vobec) klavesou PAUSE, nie je mozne
vobec pisat velkymi pismenami . Velke funguju iba napr. X,B (tie kde
diakritika nemoze byt).
Nestretol sa niekto s niecim podobnym, alebo by mi niekto nevedel
poradit ?  Pouzivam RedHat 4.2, jadro 2.0.30, XFree86 3.2.9.

Dakujem za vsetky rady.

Ing.Roman Pastierik, Nitra
barta na uvt.uniag.sk