spustitelny soubor se nespusti

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 23 12:58:38 CET 1998

AHoj!

> V jednom astronomickem baliku jsou binarky urcene pro RH5.0 udajne
> slinkovane s glibc. Binarka ma nastavena vsechna prava x (daval jsem i
> 777) a kdyz ji chci spustit tvrdi mi shell ze neexistuje , dokonce i
> strace po execve tvrdi , ze takovy soubor neni.
>
> Pokud tentyz soubor prenesu(mam suplik na disk) na stroj s RH5.0 tak se
> normalne spusti a bezi.
>
> ukazka pokusu (jako root i normalni uzivatel je to stejne, disk je
> montovany defaults (rw)
>

> bash: ./cl.e: No such file or directory

To je pravdepodobne tim, ze ta binarka zacina

#!/ja/neexistuju...

...nebo ne?

File o tom tvrdil ze je to binar tak nevim. Je v kernelu elf support?

								Pavel

--
Do *NOT* buy software, GNU software is better and free!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+