spustitelny soubor se nespusti

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Únor 23 17:06:48 CET 1998

On Mon, 23 Feb 1998, Pavel Machek wrote:

> To je pravdepodobne tim, ze ta binarka zacina
>
> #!/ja/neexistuju...
>
> ..nebo ne?
>
> File o tom tvrdil ze je to binar tak nevim. Je v kernelu elf support?

Samozrejme, ale mam uz dalsi stopy ze je to vlastnost glibc.

Zkousel jsem instalovat posledni Ghostscript 5.10 a jelikoz uz pri rpm -i
hlasil chyby dependenci, ze chce libc.so.6 atd tak jsem ho znasilnil pres
--nodeps. Vse se instalovalo ale kdzy jsem chtel spustit /usr/bin/gs
zase rikal, ze neexistuje. Zacinam verit, ze ho stary shell (zkousel jsme
csh, tcsh, sh bash apod ) bez glibc vubec nepovazuje za spustitelny.

Co vy na to ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *