dial-up + ftp pohromade (jeste mala prosba)

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pondělí Únor 23 17:29:46 CET 1998

	Souhlasim s tim, ze pokud se uvede nejaky, treba i neexistujici
shell, tak ma dotycny uzivatel smulu a okamzite se odloguje, ale pokud
chcete nejakou bezpecnost tak asi (moc se v tom nevyznam) pouzivat ssh i
(kdyz ten je take probouratelnej jak jsem zjistil na hakerkejch
strankach) a ti uzivatele kteri se nemaji logovat tak tem zadat v
/etc/passwd misto hesla *, nebo je uvadet v user.deny.

	S pozdravem
	Jan "Mjort" Kebrle