X-server & HP/S3

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pondělí Únor 23 18:06:14 CET 1998

Zkuste to nastavit pomoci Xconfiguratoru. ale kartu dejte GERERIC S3
TRIO 32/64.
mozna to potom bude fungovat.
jinak vseobecne s temito kartami jsem mnel problem vzdycky pri instalaci
do Widli
(mysleno pri sestovani klasickeho pocitace :) ) a pokud jsem mel moznost
tak se mi vsechny karty rady V2 , UV, UV+ jevili jako nejchybovejsi,
proto stale pouzivam jiz ponekud zastaralou S3 Trio 64, protoze to byla
podle mne posledni nejlepsi karta kterou S3 udelala.
Jan "Mort" Kebrle