Samba a RH

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pondělí Únor 23 18:13:00 CET 1998

Ja jsem se snazil sambu na 4.2 pouzivat a mnel jsem ty same problemy,
nevim cim to bylo.
Ted mam Redhata 5.0 (Hurricane)
Je to distribuce primo od RedHatu, ktera mi beha relativne bez problemu
(po upgrade na vyssi verzi jadra (bylo tam 2.0.32, ve kterem mi v nekdy
vznikaji CORE dumpy a Zombie procesy) po prestupu na 2.0.33 uz je v
pohode, dokonce i SAMBA se mi zacala chovat normalne, vubec mi z
okolnich pocitacu nemizi a to jsem defacto nechal takove nastaveni jake
tam bylo (pricemz je tato masina pichnuta mezi NTckove masiny).
takze moje doporuceni upgradnete to na RedHata 5 s tim ze si
prepatchujete jadro a melly byste bejt v pohode :)

Jan " Mort" Kebrle