pamet

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Úterý Únor 24 14:43:50 CET 1998

> Dekuji za vsechny rady ohledne pameti. Problem se ale nevyresil.
> Norton Utils nemam, ale jelikoz nemam ani DOS, nebyly by mi prilis
> platne.
> Pouzil jsem memtest86, nechal jsem ho projet asi dvacetkat a zadne chyby
> neodhalil.
> Pocitac se trochu stabilizoval tak, ze spadne pouze nekolikrat (2-3) za
> den.
> Podarilo se mi zachytit nasledujici hlasku:
>
> swap free: weirness
> swap free: swap space map bad (entry 000f0000)
> swap free: weirness
> [...]

 neni taky nahodou problem v preclockovani procesoru ? jeho prehrivani ?
je jeho napajeni nastaveno na spravnou hodnotu ? nevyresi to nahodou
vymena motherboardu ?
 ne vzdycky to totiz muze byt chyba jen pameti nebo blbeho procesoru.
zkuste, pokud mate moznost, vzit jednotlive dily a zamenit je s dily,
ktere bezproblemove funguji na jinem pocitaci.

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)