pamet

Spark dvorakp na alpha.inf.upol.cz
Středa Únor 25 13:36:06 CET 1998

>  neni taky nahodou problem v preclockovani procesoru ? jeho prehrivani ?
> je jeho napajeni nastaveno na spravnou hodnotu ? nevyresi to nahodou
> vymena motherboardu ?
>  ne vzdycky to totiz muze byt chyba jen pameti nebo blbeho procesoru.
> zkuste, pokud mate moznost, vzit jednotlive dily a zamenit je s dily,
> ktere bezproblemove funguji na jinem pocitaci.

Pripojuji se k tomuto nazoru - mam vlastni zkusenosti. Po upgradu na p200
& 32MB SDRAM a MB Tomato 5DTX jsem nebyl schopen nic udelat, protoze
kazdou chvili jsem potkaval sig 11,6 atd. Menil jsem asi 3 pameti bez
vysledku, az jsem to vzdal a vymenil desku za znackovou Asus (ta sice byla
2x tak draha, avsak na rozdil od te noname je naprosto spolehliva). Jako
mavnutim kouzelneho proutku se vse vyresilo.
Vim, ze priznaky kolegy jsou ponekud jine, avsak ja sam jsem mel nejvetsi
problemy pri praci s diskem - e2fsck padal porad (naprosto pravidelne) bud
s chybou Inconsistency detected, nebo klasicky sig 11 a sig 6.
Co se procesoru tyce - doporucuji podtaktovat na nejnizsi moznou
frekvenci. Tak se da omezit mnozina moznych puvodcu problemu.

Spark