Problem s pameti

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Únor 24 16:09:14 CET 1998

On Tue, 24 Feb 1998, Pavel Pecina wrote:

> Vytvoril jsem program v C.
> Odladil na Linuxu (RH 5.0, Kernel 2.0.32) a chodil.
> Potom jsem to prenesl na Sun (System V 4.0) zkompiloval a ... nechodil.
> Pise "Segmentation fault ... "
>
> Kdo dela s tou pameti chybu? Ja, Linux nebo ten Sun?
>
> Dik za odpoved.
>
>           Pavel Pecina
>           ppec6454 na kolej.mff.cuni.cz

Snad jenom tip:

  problem neni v platforme, ale zrejme v defaultnim nastaveni prekladace.
Zkus jejich nastaveni porovnat, obzvlast napr. jestli je int (popr. long)
defaultne prekladanej jako signed nebo unsigned - evidentne ti totiz jenom
neco nekde preteklo.

Ad predchozi odpoved... pridani do FAQ: ano.

							Jim

Jan Jirmasek, student MFF UK
EMail: jjir2125 na mbox.troja.mff.cuni.cz