Problem s pameti

Radim Kubacki radim.kubacki na vitkovice.cz
Středa Únor 25 08:23:54 CET 1998

Zdravim,

Jan Jirmasek wrote:

> Snad jenom tip:
>
>   problem neni v platforme, ale zrejme v defaultnim nastaveni prekladace.
> Zkus jejich nastaveni porovnat, obzvlast napr. jestli je int (popr. long)
> defaultne prekladanej jako signed nebo unsigned - evidentne ti totiz jenom
> neco nekde preteklo.

Jiny tip:
  nekdy je treba peclive osetrovat NULL pointry, nektery system si
hlida, jestli pri funkcich jako jsou str...() prijde NULL, jiny ne a pak
to pochopitelne padne (prave na Segmentation fault).

> Ad predchozi odpoved... pridani do FAQ: ano.

Ja rikam ne, vzdyt to neni nikterak specificke pro Linux, tohle prave
jen o programovani v C-ecku (jak psat prenositelne programy).

Radim
--
     Radim Kubacki
     e-mail: radim.kubacki na vitkovice.cz