Disklesy

Úterý Únor 24 17:00:18 CET 1998

Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz (Petr Herman) writes:

> potrebovali bychom zaridit pocitacovou ucebnu.
> Vzhledem k bezpecnosti i financnim usporam mi pripada vyhodne,
> koncentrovat diskovou kapacitu na jedno misto (do serveru)
> a studentum nechat disklessy.

Jak bylo uvedeno, technicky se to udelat da. Hlavne ale zvazte, jak to
bude s vykonnosti tech disklessovych klientu. Mohlo by se stat, ze
studenti budou neprijemne prekvapeni pomalosti jejich odezvy.

Mate-li zajem, je mozne o tom diskutovat konkretneji. Me samotneho by
treba zajimalo, jak dlouho bootuji Win95 pres sit a jak dlouho trva
napr. spusteni MS-Wordu.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR