Disklesy

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Únor 25 12:41:06 CET 1998

Alexandr Malusek wrote:

> Jak bylo uvedeno, technicky se to udelat da. Hlavne ale zvazte, jak to
> bude s vykonnosti tech disklessovych klientu. Mohlo by se stat, ze
> studenti budou neprijemne prekvapeni pomalosti jejich odezvy.

No prave, ze to tezko zvazim, dokud si to nevyzkousim, a tezko to
vyzkousim, dokud to nenainstaluju. Proto jsem se take ptal, jake
s tim ma kdo prakticke zkusenosti.

Ale nejspis zkusim objednat tu jednu Epromku u Ipexu za 850,- to nas uz
nezruinuje a vyzkousim si to alespon s jednim disklessem. Na druhe
strane,
co bude chodit s jednim, nemusi pak byt unosne s patnacti. :-(

> Mate-li zajem, je mozne o tom diskutovat konkretneji.

OK.

> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)

Petr Herman