Mnozstvi prenesenych dat pres eth, sl ...

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Únor 24 23:43:08 CET 1998

On Tue, Feb 24, 1998 at 11:08:36PM +0100, Marek Fikera wrote:
> snmp & mrtg

SNMP je v linuxu (aspon 2.0) nepouzitelne, protoze se u interface eviduje
jen pocet proslych paketu, ne bytu. SNMP demon sice vrati nejakou hodnotu
pro ...IfInOctets, ale je to nasobek poctu paketu nejakou magickou
konstantou. Takze jedine ipfwadm+accounting.

Jeste jsem nezkousel jadro 2.1, je tam v tomto smeru nejaky pokrok?

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/