Terminology

Joe joshez na earthlink.net
Úterý Únor 24 23:56:02 CET 1998

Panove,

ziji v USA od 1982, pracuji tady jako nezavisly programmer, lepe receno
'consultant'. Delam hodne v Unixech, hlavne C, ale taky embedded, to je
assembly, predevsim pro Motorola processory, a pak jeste asi dve tuny
jinych veci, jako SQL, X, atd.

Ted jsem nahodou zavital do tyhle newsgroup a jsem uplne sokovanej
ceskou computerovou terminologii. Panenko Marja lidi, vzdyt ja skoro
nevim o cem mluvite.

Nejvice me dorazily "roury", pokud se nemylim to jsou 'pipes' ze ano?

Ja nevim, Vam to asi tak vyhovuje, ze si cesko udelalo svou vlastni
"knihovnu" computerovych technickych vyrazu, ale neni Vam to nekdy na
obtiz? I Nemci a Japonci pouzivaji anglictinu kdyz dojde na computery.

A co v uceni jazyku? Ja si neumim predstavit jak se nekdo muze ucit
computer language bez anglictiny...

To je ovsem jen muj nazor, mozna se mylim. Dekuji predem za odpoved.

Pepik
Rockford, IL