pamet

Vladimir Klejch kleo na iris.mendelu.cz
Středa Únor 25 08:17:50 CET 1998

On Tue, 24 Feb 1998, Ondrej Plachy wrote:

> Dekuji za vsechny rady ohledne pameti. Problem se ale nevyresil.
> Norton Utils nemam, ale jelikoz nemam ani DOS, nebyly by mi prilis
> platne.
> Pouzil jsem memtest86, nechal jsem ho projet asi dvacetkat a zadne chyby
> neodhalil.
> Pocitac se trochu stabilizoval tak, ze spadne pouze nekolikrat (2-3) za
> den.
>

> Stale budu vdecny za kazdou radu.

Zdravim

Zkusil bych vypnout swap, aby si vyloucil, ze chyba muze vzniknout pri
swapovani stranek pameti na disk. Pokud se to neobjevi, je to asi diskem,
nebo nekde mezi pameti a diskem, a pokud se to objevi jsou tyto mimo
podezreni ....

	A stale zkouset a zkouset .... ;-)))

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...