Announce: LinuxSourceDriver goes GPL

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 25 08:45:18 CET 1998

Vazeni kolegove,

mozna znate LSD. Co to je? Je to droga! Zkuste si ji:

	http://www.math.muni.cz/cgi-bin/LSD

Pokud si LSD uzijete a chcete ho mit take na svem pocitaci, tak uz
muzete. Zdrojove texty naleznete na adrese

	ftp://ftp.inet.cz/pub/People/Pavel.Janik/LSD/

Licence je GPL verze 2. Vitam veskere poznamky k uvedene aplikaci,
zvlaste upravy primo s patch soubory. Uvitam take, pokud nekdo nekde
vystavi postup instalace, protoze cas (ostatne: mne to funguje, tak
nevim, proc ne Vam)... Uvitam take, pokud se najde nekdo s dostatecne
velkym diskem...

Vsem opravdovym programatorum se musim omluvit za to, jak je program
napsan, ale mym problemem je cas, ktery mne take donutil k uvolneni
LSD (ale to programatori jiste chapou :-).

Pokud mi budete posilat nejake pripominky, prosim myslete na mne a
pouzijte subject "LSD: ......". Moc dekuji.

P.S. K plne cinnosti potrebujete glimpse, ctags a mozna jeste neco
dalsiho.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz