Linuxove noviny (source)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 25 09:06:57 CET 1998

Preji prijemne probuzeni.

Kratce: Zdrojovy text Linuxovych novin na mesic unor je k dispozici na

	ftp://ftp.inet.cz/pub/People/Pavel.Janik/noviny/Testing/

Dlouze: Protoze je zajem o format HTML a dokonce se mi jiz ozvalo
nekolik jedincu, kteri se chteji pokusit o prevod Linuxovych novin do
HTML, rozhodl jsem se vyhlasit "verejnou soutez" o prevod Linuxovych
novin do jazyka HTML. Soutez probehne na zdrojovem textu unoroveho
cisla. Vase prace (priblizne uvodnich pet stranek Linuxovych novin)
prosim posilejte na adresu noviny na linux.cz. Uzaverka souteze bude v
den vydani breznoveho cisla. Prace budou pote zverejneny a opet
rozhodne verejne hlasovani, jakou podobu bude mit "oficialni" verze
Linuxovych novin v HTML.

P.S. Dalsi komunikace jiz prosim na noviny na linux.cz se subjectem "LN:
...". Dekuji.

P.P.S. Kdo docetl az sem, budiz pochvalen :-) Od breznoveho cisla
budeme uverejnovat i zdrojovy text. Predchozi cisla zdrojovy text
nemely z jednoho prosteho duvodu - Linuxove noviny se nevytvarely
pouze na free softwaru, ale jednim z clanku retezu jejich tvorby byl
produkt, jehoz licence se napr. od GPL ponekud lisi... Breznove cislo
bude vytvareno kompletne na free produktech (Emacs, pdfTeX,
...). Pokusime se dokonce pripravit i kompletni prostredi pro to, aby
si kazdy mohl vyzkouset LN "zTeXovat" (ale pravdepodobne se nam to do
breznoveho cisla nepodari). Nejake namety?
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz