Problemy s NFS root

Zdenek Havel havel na terezka.ujep.cz
Středa Únor 25 13:22:25 CET 1998

Zdravim, jsem zacatecnik, takze moje podani problemu bude mozna podivne.

Mam problemy s pocitacem, ktery ma root na NFS. Server ze ktereho je root
poskytovan bezi na RH 5.0. Zkompiloval sem jadro pro klienta s podporou
NFS (BOOTP i RARP), vsechny ovladace jsou nakompilovane do jadra. Pote sem
udelal root pro klienta a nakopiroval na nej /tmp /var /lib /bin /sbin
/dev, udelal sem adresare pro mountovani ostatnich adresaru a poskytnul
root s parametry rw, no_root_squash.

Boot v jednouzivatelskem rezimu nabiha spravne. Ale kdyz bootuju do
multiuser modu, tak se po inivializaci daemonu obevy hlaska:
"NFS: notice message: result = -101." Coz se neustale opakuje.

Predem diky za kazdou dobrou radu
                                                 Zdenek Havel
                                         http://ithil.ujep.cz/~havel