Problemy s NFS root

Roman LISZKA liszak na usa.net
Čtvrtek Únor 26 09:04:30 CET 1998

Zdravim!

> Boot v jednouzivatelskem rezimu nabiha spravne. Ale kdyz bootuju do
> multiuser modu, tak se po inivializaci daemonu obevy hlaska:
> "NFS: notice message: result = -101." Coz se neustale opakuje.

Pouzivam sice Redhat 4.2, ale tuto chybu hlasi pri odmontovani nfs nebo
preruseni sitoveho spojeni. Me se objevovala pri rebootu klienta, kdy
takto skoncil. Doporucuji prolezt spouzteci skripty pro multiuser,
zda-li se tam znova neprovadi konfigurace site ci nfs.
Adresare pro klienty jsem byl nucen vytvaret seriove, tak jsem si na to
napsal skript, nyni k nemu pripsal README a posilam. Snad pomuze.

			Ing. Roman LISZKA, NEWCOM Trinec
				liszak na usa.net